به تنهایی ادت دارم....

به تنهایی ادت دارم....
به تیکهای دوستان و اشنایان ادت دارم....
به روزهای سخت ادت دارم....
به اینکه باشی ولی نباشی ادت دارم....
به خیانت ادت دارم....
به اینکه بازیچه دستان باشم ادت دارم....
به مسخره کردن ادت دارم....
به نشستن روی نیمکت پارک و کافی شاب ادت دارم....
به انتظار کشیدن برای چیزی که دیگه هیچوقت نمیاد ادت دارم....
به وعده و وعید الکی ادت دارم....
ادت دارم دلمو بشکنن
به اینکه وایستم یک گوشه پارک به تور تصادفی با دوست جدید کمتر از خودم ببینمت ادت دارم....
کلا ادت دارم به هرچی دورمه اخه باید یک جوری وقتت پر بشه
حیف من و امسال من دختر و پسرم نداره
خربزه خوب مال گرگ بیابونه متاسفیم برای خودمون که ادم عوضی نیستیم



نظرات شما عزیزان:

minaf
ساعت11:13---5 دی 1393
هـر روز ، خـطـ خـطے هـآیـمـ ، بے معـنے تـر از دیـروز مے شـونـد .. !

جز خودمــ ، هـر کے بـخـوآنـد ، خـنـدہ اش مے گیـرد .. !

امآ ...

مـטּ هر کلمـہ رآ بآ بـغض رآهےِ کآغـذ مے کنمـ .. !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:به تنهایی ادت دارم,,,,, | 10:3 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.