من یه نوکر در به درم

من یه نوکر در به درم
چند ساله همش منتظرم
اسمم دربیاد برم حرم
وای وای وای..

لیست زائرا دست کیه؟
هی خط میخورم ، چه سریه؟
میگن دعوتا با بی بیِه
وای وای وای..
حسیـــن من هنوز جوونم
حسیـــن منتظر می مونم
بازم از شما میخونم

دوست و رفیقام چند دفعه رفتن حرم
چطور دلت میاد یه بارم نرم؟
مُردن من بهتره از این زندگی
دق کردم از این همه شرمندگی
امیرم بی تو می میرم .. بی تو می میرم

من یه نوکر دربه درم
..

عکس کربلا رو دیواره
انگاری با من حرفی داره
هی سر به سر من میذاره
آقـــاجــــــان

هی به من میگه نیا حرم!
به خدا منم یه نوکرم
کربلا نرم کجا برم ؟
آقـــــاجـــــان

حسین اشکامو نگاه کن
حسین گره هامو وا کن
حسین دردمو دوا کن..

کی میتونه هق هق منو گوش کنه
کی میتونه ناله هامو خاموش کنه
کاشکی می شد دوریت رو فراموش کنم
کاشکی می شد قلبمو یه شش گوش کنم

امیرم بی تو می میرم .. بی تو می میرم
خوش باشی آقا با زائرات
خوش بگذره با کبوترات
بین الحرمین قهرم باهات
وای وای وای..

(خوش باشی خانم با زائرات
خوش بگذره با مسافرات ! )

دوستم اومده از صحن و سرات(از کربلات)
سوخته دلمو با خاطرات
اورده برام آب فرات
وای وای وای..

حسین ای خواب و قرارم
حسین آبرو ندارم
حسین من بی کس و کارم

آشتی کن امشب دوباره با نوکرت
آقا تو رو جون اون علی اکبرت
دوباره فرصت بده تا جبران کنم
دردای بی درمونم رو درمان کنم
امیرم بی تو می میرم.. بی تو می میرم



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت18:12---5 آذر 1393
سلام وبت خیلی قشنگه امیدوارم موفق باشی

alireza
ساعت10:54---5 آذر 1393


استاد
ساعت10:57---4 آذر 1393
سلام ههههه



تا قيامت ز قيام تو قيامت برپاست
از قيام تو پيام تو عيان است هنوز
همه ماه است محرم ، همه جا کرب و بلاست
در جهان موج جهاد تو روان است هنوز . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:من یه نوکر در به درم, | 9:54 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.