من یک ابانیم

من يک  آبانی ام...

همون ديوونه اي كه هق هق همه رو به جون دل گوش ميده
اما خودش بغضاش زير بالش ميتركه.....
هموني که همه فکر ميکنن سخته ،سنگه
اما با هر تلنگري ميشکنه
هموني که مواظبه کسي ناراحت نشه
اما همه ناراحتش ميكنن... ...
هموني که کلي حرف داره اما هميشه ساکته
من زاده " آبان ماهم" ...
اگر مرا ميخواهي بايد با "غرورم " بخواهي ...
اگر مرا ميخواهي بايد با " پيچيدگي ام" بخواهي ...
اگر مرا ميخواهي بايد با "صراحتم " بخواهي ......
من با بقيه متفاوتم ...
نمی توانم مانند سایرین باشم
قانعم ، تودارم ، عاشق زندگی و عزیزانم هستم ،تو را با تمام دنیا عوض نمی کنم
آنکه درون من خفته است،" عشق" است ..
عشقی که دیگر هیچ جای دنیا نمی توانی آن را بیابی



نظرات شما عزیزان:

ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت11:46---29 مهر 1393


asghary
ساعت9:00---27 مهر 1393
سلام عزیز وب خوبی داری یعنی عالیه عین خودت

ههههههههههههه
ساعت10:06---26 مهر 1393
ههههههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:اس- ابانی, | 10:0 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.