من تکرار نمیشوم

مــــــــــن تکــــــــــــــــرار نمیشوم
ولــــــــــــی ...
یـــــــــک روزمیـــــــــرسد کـــــــــه ...
یک ملافـــــــــــــه ی سفیــــــــــــــــــــد پایان میـــــــــدهد
.به مــــــــــــــــــــــن ...
به شیطنـــــــــــــــــت هایم...
به بازیگـــــــــوشی هایـــــــــم...
به خنـــــــــــــده های بلنـــــــــدم...
روزی که همـــــــــــــه با دیـــــــــــــدن عکسم
بغــــــــــــــض میکنند و میـــــــــــــگویند:
دیوانــــــــــــــــــــه دلمان برای
شوخــــــــــــــــی هایت تنــــــــــــــــگ شده...



نظرات شما عزیزان:

♛seti♛
ساعت13:02---27 آبان 1393


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت11:50---29 مهر 1393
ﺍﯾﻦ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ھﻤﻤﻮﻧﻪ...ﺩﯾـﺮ ﻭ ﺯﻭﺩ ﺩﺍﺭہ ﺍﻣــﺎ ﺳﻮﺧﺖ ﻭ ﺳﻮﺯ ﻧﺪﺍﺭہ ﺧﺨﺨﺦ

بی نشون
ساعت9:00---27 مهر 1393
زیباااااااااااااااااااابود

مینا
ساعت11:49---26 مهر 1393
عالی
تبادل لینک؟؟
بیا وبم خبربده ممنون


minaf
ساعت10:43---25 مهر 1393
امشب که من پر از تنهایی و غرق سکوتم
امشب که دلم بی تاب و پراز زمزمه ی رفتن است
امشب که باز فکر میکنم پایان دنیا منم....
امشب که جز رنج خاطرات وترس از فردا
در اندیشه ام چیزی نمی اید....
امشب که فکر میکنم پس ازمرگم چه خواهد شد....؟
خوب میدانم
که گوشه , گوشه ی این شهر غرق گناه است
و به کام هوس رفته اند عشق های دروغین رو


امین
ساعت11:11---24 مهر 1393
سلام.غمگین گفتید وناامید...اماجالب گفتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:اس عاشقانه -غمگین, | 11:2 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.