ی عاشق

 

 

 

چشم چشم: دو ابرو

نگاه من به هر سو

پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟

گوش گوش دوتا گوش

 دو دست باز یه آغوش

بیا بگیر قلبمو. یادم تو را فراموش...؟

چوب چوب یه گردن. جایی نری تو بی من

 دق می‌کنم میمیرم. اگه دور بشی از من

 دست دست دو تا پا. یاد تو مونده اینجا

 یادت می‌یاد که گفتی: بی‌تو نمی رم هیچ‌جا.... ؟

 

من؟ من؟ یه عاشق. همون لیلی سابق



نظرات شما عزیزان:

فاروق
ساعت12:32---26 مهر 1393
خوبه آفرین

فراهانی
ساعت8:54---26 مهر 1393
سلام عالی بود

somaye
ساعت9:46---23 مهر 1393
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:اس عاشقانه-لیلی, | 8:44 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.