من همانم اماتـــــــــــــــــــــو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هی رفیق......به پشت سرت نگاه کن

خوب نگاه کن میبینی من همانم که  روزی از تنهاییش برایت میگفت

میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قرار بود تنهاییش راپرکنی

حالا ببین با رفتنت تنهاترم کردی

راستی حالا که قصد رفتن کرده ای قبل رفتن فقط به سوالم جواب بده

به اندازه یک سوال تحملم کن

ان غریبه تازه از راه رسیده چه داشت که من نداشتم؟؟؟؟؟؟؟

چه داشت که حاضر شدب به خاطرش روی من وتمام خاطراتمان پابگذاری؟؟؟؟

دمت گرمممممم رفیق قولت قول بود

قرار بود بوی رفاقت بدهیم

ولی تنهابویی که حس میکنم بوی خیانت است...........

 



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت9:05---23 مهر 1393
نه خوشم اومد اما تبادل لینک فقط میتونم دو طرفه باشه
میدونی یه طرفه که حال نمیده


minaf
ساعت9:16---18 مهر 1393
هـــــی رفـــیـــــــق . . .


زیـــــــادى خـــوبـــــى نـــکــــن !!!


انـــســـــان اســـت، فـــــرامــــوشـــکار اســـــت !


از تنهــــایـــــى اش کــــــه در بیــــایـــــد تنــهــــایـــــى ات را دور مــیـــزنــــد !


پـــشـــت مــــى کـــنــــد بـــــه تـــــو , بــــه گــــذشـــتــــه اش !!!


حـــتــــی روزى میــــرســــد کــــــه بــــــــه تـــــــو میــگـــویـــد: شـــــما... :|


asghary
ساعت9:07---17 مهر 1393
سلام عزیزم وب خیلی خیلی خوبی داری مطالبت هم عالیه ممنون از وب عالیت خوشحال شدم

Fardin
ساعت8:56---17 مهر 1393
عشق دلیلی نداره ک بخاطرش بری سراغه کسی دیگه پس نمیتونیم بگیم ااون چی داشت ک ما نداشتیم دوس داشت رفت به کسیم مربوط نیست

آریوبرزن
ساعت23:49---16 مهر 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:اس-عاشقانه-غمگین, | 8:27 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.