بعضی وقتا....

بعضی وقتا

اینقدر دلت از یه حرف میشکنه

که...

حتی نای اعتراضم نداری

فقط نگاه میکنی و

بی صدا...

میشکنی....



نظرات شما عزیزان:

MOHAMMAD
ساعت17:46---1 مهر 1393
سلام چطوری؟وبت واقعا قشنگه آفرین موفق باشی.

mo3t@fa
ساعت8:56---1 مهر 1393
باس حرف دلتو بزني . نزني پشيمون ميشي

مهدی
ساعت9:59---26 شهريور 1393
از همه چیز وبت خوشم اومد خصوصا اهنگش

reza
ساعت10:23---25 شهريور 1393
سلام
با اجازه این پستتو کپی کردم
پاسخ:راحت باش


attarishafa)rahgozar)
ساعت13:05---23 شهريور 1393
وب قشنگی داری موفق باشی

nima
ساعت11:30---22 شهريور 1393
نمی خوام سکوت کنم وقتی صدام پر از فریاده...



نمی خوام بیدار بشم ..وقتی بختم خوابیده!!



نمی خوام بغض کنم ..وقتی گلو گیر میشه..!



نمی خوام ....


nima
ساعت11:27---22 شهريور 1393
میــــــــــــــ دونی چیه؟



اگه خواسته باشی تو این زمونــــ ـــه آدم باشی..یا



آدم بمونی..یا آدم بشی...



تنهـــــــ♥ــــــــــــــــا



می مونی و خفه می شی از دلگرمی هایی که ندیدی



وشایدم نمیبینی...........



خـــــــــــدایاآخه این انصافه؟خداجونــــــــــــــ صداتو ندارم..



منتظر جوابتم



امـــــــــــضا....


nima
ساعت11:22---22 شهريور 1393
اینجا برای از تو نوشتن هوا كم است

دنیا برای از تو نوشتن مرا كم است

اكسیر من نهاینكه مرا شعر تازه نیست

من از تو می نویسم و این كیمیا كم است

دریا و من چه قدر شبیهیم گرچه باز

من سخت بیقرارم و او بیقرار نیست

با او چه خوب می شود از حال خویش گفت


دریا كه از اهالی این روزگارنیست

امشب ولی هوای جنون موج میزند

دریا سرش به هیچ سری سازگار نیست


ای كاش از تو هیچ نمی گفتمش ببین

دریا هم اینچنین كه منم بردبار نیست


nima
ساعت11:03---22 شهريور 1393
اینجا برای از تو نوشتن هوا كم است

دنیا برای از تو نوشتن مرا كم است

اكسیر من نهاینكه مرا شعر تازه نیست

من از تو می نویسم و این كیمیا كم است

دریا و من چه قدر شبیهیم گرچه باز

من سخت بیقرارم و او بیقرار نیست

با او چه خوب می شود از حال خویش گفت


دریا كه از اهالی این روزگارنیست

امشب ولی هوای جنون موج میزند

دریا سرش به هیچ سری سازگار نیست


ای كاش از تو هیچ نمی گفتمش ببین

دریا هم اینچنین كه منم بردبار نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 10:9 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.