عاشقانه دوست بدار

اگر کسی رو دوست داری به او بگو،زیرا قلبها معمولا

 

با کلماتی که ناگفته می ماند می شکند.....

بدو بگو چقددوسم داری دیییییی هههههههه



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت13:48---18 شهريور 1393


amir
ساعت11:39---16 شهريور 1393
خیلی زیبا بود
بهت تبریک میگم
دوست داشتی لینکم کن
http://amirkazemi1.loxblog.com/


attarishafa)rahgozar)
ساعت18:59---13 شهريور 1393
وبت قشنگه موفق باشی به منم سری بزن

سعید
ساعت18:22---13 شهريور 1393
روشا تو گلوم گیر کرده بود خیلی دوست دارم ههههههههههههه

اقلیما
ساعت11:41---13 شهريور 1393
سلام روشا وبت عالیههههههههههه

آشنا تر از دوست
ساعت11:40---13 شهريور 1393
سلاممممممممم

ابر می بارد و من میشوم از یار جدا

چون کنم دل به چنین روز ز دلدار جدا؟

ابر و باران و من و یار، ستاده به وداع

من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا

سبزه نوخیز و هوا خرم و بستان سرسبز

بلبل روی سیه، مانده ز گلزار جدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 10:56 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.