صدای گریـــــــــــــــــــــــــــــــــــمونشنو...

نمی خوام که غم چشمام بگیره من و از تو

بزار آروم برم اما صدای گریمو نشنو

نمی خوام که غم چشمام بیگیره خنده رو از تو

بزار آروم برم اما صدای گریمو نشنو

صدای گریمو نشنو

برام سخته ولی امشب بهت میگم خداحافظ

با یه دنیا غم توی قلبم می خوام بگم خداحافظ

نمی خوام گرمی دستات منو باور کنه بازم

به یاد هر نگاه تو دارم اشکام رو میبازم

چقدر آرومه اون چشمات تو شب آخرین خواهش

دارم پر میشم از تلخی چه سخته بی تو آرامش

نمی خوام که غم چشمام بگیره خنده رو از تو

اختصاصی رسانه پـاپ موزیک

بزار آروم برم اما صدای گریه مو نشنو

صدای گریه مو نشنو

♫♫♫♫♫♫

“نمی خوام که غم چشمام بگیره خنده رو از تو

بزار آروم برم اما صدای گریه مو نشنو”

صدای گریه مو نشنو

برام سخته ولی امشب بهت میگم خداحافظ

با یه دنیا غم توی قلبم می خوام بگم خداحافظ

نمی خوام گرمی دستات منو باور کنه بازم

به یاد هر نگاه تو دارم اشکام رو میبازم

چقدر آرومه اون چشمات تو شب آخرین خواهش

دارم پر میشم از تلخی چه سخته بی تو آرامش

نمی خوام که غم چشمام بگیره خنده رو از تو

بزار آروم برم اما صدای گریه مو نشنو

صدای گریه مو نشنو




نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت11:58---7 خرداد 1393
وبت عااااااااااااااااالیه حرف نداره به منم سر بزن

کیان
ساعت11:12---4 خرداد 1393
سلام . وبت خیلی قشنگه دیدم نظراتت کمه گفتم بهت بگم چیکار کنی نظراتت بره بالا اگه به وبم سر زده باشی میبینی نظرات تا هزارم رفته
پاسخ نظرات زیاده فقط اینکه من تایید نمیکنم


alishojaei
ساعت18:29---3 خرداد 1393
وااای.... عالیهههههههه


انشاالله بترکونی


من که خیلی خوشم اومد
پاسخ: ممنون


مجید
ساعت18:28---3 خرداد 1393
سلام

وبلاگ زیبایی دارید و اسم قشنگی داره وبلاگتون مطالب خوبی هم داره...شمام ب من سر بزنید لطفا...موفق باشید
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 17:31 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.