یادگار حضرت مادر

 

چادرم تاج بهشتیست که بر سردارم
یادگاریست که از حضرت مادر دارم
تیرها بر دل دشمن زده با هر تارش
من محال است که آن را ز سرم بردارم



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:40---5 اسفند 1392
بودنت در من قدم می زند،
من زیر ِ باران!
تو دور میشوی، من خیس!
این دِلبری های ِ بهار است،
نیامده دیوانه می کند،
... کوچه را از تنهایی...!


محمد امین
ساعت10:33---29 بهمن 1392
کـــــاش میشـــــد برگـــــردی و ببینـــــی

چشـــــمانـــــم چگونـــــه تقـــــاصِ

تمـــــام بیخیالـــــی هایـــــت

را پـــــس میدهنـــــد .. !
سلام مرسی که نظر دادید و لینک کردین منم شما لینک میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 9:45 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.